Saturday 9 April 2011

kerja gila

assalamualaikum,
its been, 1 month n da half since my very fist day to work.
ada sedikit conclusion dr overall nya part.
aku tak dak la been busy gila hehe.
but working life is tiring.
SETIAP HARI PADA BULAN PERTAMA SAYA TIDUR JAM 9 MALAM.
mybe nak adapt memula..hehe.
setelah sekian lama, tidur bangun ikut rasa.
bila kerja, baru ko rasa mcm mana.
susah dan nikmatnya mencari sesuap rasa!

this is what happen to me on my very first day posting :)

first day posting,
aku kagum melihat kad punch atas nama aku seniri :) yuhuuuuu...yuhuuu teruja smpai tangkap gambaq. hahaha. ah! lantak kau la nak cakap aku jakun. aku tetap teruja. punch kad oh cepat!

first day posting,
aku mendapati.. 'kenapa aku mcm kenai ja bos aku ni, dimana yaa?'
what a small small world,. taraaaaaaaa,...BOS-KU adalah JIRAN-KU.
tell me your nightmare.
this is the one that i cant ever imagine and never dare to dream off.

first day posting,
dia dah suruh buat patient.
aku pk at least bg la aku warm up dulu kan, observe2 ke..hai hai staff sana sini ke kann....actly suma tu dalam mimpi indah aku ja :P hahahah...(sukahati aku ja)
aku gagal mencabut gigi - due to some circumstances. hehe. lama gila tak cabut! nervous aku! :P kantoy disitu nescaya, seseorang telah pulang dari kerja dalam keadaan loser gila. hehe.

first day posting,
aku dah ada masalah bahasa - due to certain terms of instruments, dental asst aku dah gelak kan aku. naseb pakai mask. kurang sket merah di muka tanda malu. hahahah.,. nak buat mcm mana...terima ja lahhhh...sekali lagi aku balik dengan bawa hati rasa loser gila. tapi takpa, biar malu salah sebut, dari malu salah cabut. :)

first day posting,
the journey was really long. aku tak tipu. aku kerja sampai pukul 6.
im stuck somewhere in the middle sampai kul 9 bru smpai rumah,.
oh ya! kereta rosak :)
for the very first time aku naik on-tow. :)
lupa nak mention: AKU DAN JIRAN-KU (selepas waktu kerja : refer to BOS)
kereta dia merajuk sb JIRAN-ku mention nak tukaq keta Sonata,.

nah kau tak percaya kereta juga punya perasaan.
rasa hiba bila dia nk diduakan.
langsung tak mau berjalan.
inikan orang yang mmg tak mahu dimadukan.
apa pula kereta yang jadi pengangkutan.

kalau tak percaya cuba kau bicara tentang kereta dalam kereta :P
pasti kau rasa apa yang aku rasa.

3 comments:

  1. lu try cakap pasal kereta lembu dalam kereta lu..gua rasa kereta lu berdesup perginya...

    ReplyDelete
  2. izue: thank youuuu izueee! :)
    jeb: jeb -- najib eh? haha. tak mungkin la. sbb wa tak da kereta lg :) tak mungkin bley gerak pun. hehehe.

    ReplyDelete