Tuesday 26 January 2010

cita time skolah =)

smbung cita smlm.

my very first meal..wus..
aku tak hingat.
hahaha.
tp yg bes nya duk asrama,
kau tak kan penah kurus.
sb makan 6 kali sehari.
pagi. branch. lunch. hi-tea. dinner. supper.
sedangkan sehari cuma bayar seringgit! hahaha~
heaven! biskut kering pun aku g jugak
standard weight mesti 59-60kg.
tp aku ingt aku suka amik buah lebey.
haha. brape kali kena tangkap.
tp aku rileks saja.
pas makan, wat skill baling pinggan ke dlm besen
hehehe....
very bad.not nice.
*adik2 jgn ikut ok*

my very first sports..
rejam lembing.
hahaha.
klaka gle.
nasib dulu tak maju.tak da video.
kalu tak, adoi.
u tatau, i siap "hunga-hunga" lagi i nak baling kayu tuh.
berbakat jugak aku nak berburu.
nanti2 kot la nak masuk hutann...

my very first hantu experiance.,
time tu g prep lambat.
hahaha..
gara-garu memilih tmpat nak pee...
sangup balik asrama.
firstly "dia" main tutup2 lampu...
then we heard sumthing,
erkkkkkkk~
hahah..
lari lintang pukang, mcm tak cukup tanah.
ok.taubat kejap aku.
g prep paling awal.hahah~
byk lagi,
tapi tak pa la.
nanti anak2 korang tak nak masuk plak skolah neh.
hahahaah~

my very first hospitalization..
aku penah sesak nafas sbb esok trial spm..
ntah la cuak sgt la tu.
hahaha..
(malu weh. malu)
trus warden anto g emergency room kat hospital..
setiba nya kat sana..
aku jumpa..dokter tu handsome la sgt2..
*wee.. lega dlm hati smpai aku lupe esok exam*
heheh...
kau tau ape die kasi aku?
plastic bungkus kuih.
die suh aku bernafas dlm plastic tu.
haiya!
die ckp
"adik panic nk exam eh?"
hahahahahahahahahaha
*amek kau!*

my very first bite...wus..
hahahaha..
ni kena bite ngn lebah.
korang penah kena sengat ngn lebah?
uish.
sakit gile!
mase tu.baru nak beraksi nak shot lah konon2.
skali i donno which part of my shirt yg berlubang.
itu lebah silap masuk sarang.
die pegi gigit ketiak.
dah la pilih port tak langsung tak strategik!
langsung tak strategik!
*eee*
ok.
dah.
ni part tak macho.tak mo cita byk2.
hahahaha

my very first exam..wus..
add math.
and aku failed.
i got 38 =)
hahahaha~
i donno whut i my mind.
tp fokoknye aku fail.
hehe..kalu blaja kat skolah asrama ni.
diorg blaja mmg super laju.
satu bulan aku nganga kat blakang sb terkedu.
hehe..nak cari geng pn satu hal.

my very first crime.. wus..
aku penah curi2 kuar asrama.
semata-mata nak buang kucing.
haha.
kami ber 5 masa tu.
hahahahahahha~
aku tau.mesti korang ingt kami kejam.
tp kucing tu lebey kejam kat aku.
meja study aku tu,
jadi port pee, poo, poot dia..
aku tatau ape masalah die..
die siap wat party makan burung kat bwh meja aku.
why aku?
whuaa..hehe..
akibat dr perbuatan tersebut.
kami dipangey warden.
die marah2..
smpai rs nak suh kami makan fiskies kucing tu.
hehehe. =p

btw. terlalu byk nak cita sbnrnya~ tp i wus grateful to be a part of it.
the most important thing overall,
that place teached me the most wonderful things in the world..
i learnt to wore tudung. permanently. insyaAllah.
i learnt a lot about friendship =)
i learnt to be more indepandent.

and for who i am today.






No comments:

Post a Comment